BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 16, 2012

teguran...

kadang-kadang diri ni terfikir sendiri.. diri ni bukan lah baik mana pun kan.. perangai jangan cakap lah kan.. kalah orang jantan.. nak kata 100% bertudung tu, tak ada lah.. sekejap pakai sekejap tak pakai.. jahat lah katakan.. tapi sekurang-kurangnya gua tak banyak bunyi kalau orang tegur.. cuma kalau salah tegur je, gua maki sikit.. bhahahahhah selalunya orang-orang sekeliling gua kena tegur, macam ni alasan diaorang..

  • semua yang tutup aurat tu, confirm ke masuk syurga?
  • elleh.. tudung labuh pun bukan baik sangat.. kerja mengumpat juga..
  • macam lah kau bagus sangat nak tegur aku. kau tu dulu lagi jahat nak mampus dari aku.
  • walaupun kami macam ni, tapi hati kami baik.
  • jarang ke, ketat ke. tu hak kami. tak suka jangan tengok.. habis cerita.
  • kitaorang rasa, kitaorang pakai tak seksi.. depends pada yang pandang.
  • even kitaorang tak bertudung, kitaorang tetap puasa sembahyang semua.
  • suka hati lah nak pakai macam mana pun. tak susuahkan hidup orang lain kan.
  • ini antara kami dengan Allah.
  • bukan tak nak tutup, tapi macam belum sampai seru.
  • takkan nak berubah tiba-tiba. slow-slow lah.
  • tutup aurat tu bagus tapi kitaorang tak nak hipokrit sebab tak ikhlas buat.
jawapan macam ni selalu sangat aku dengar. so, berubah lah.. tak menunding jari pada siapa. nasihat untuk diri gua sendiri juga.. haishhh
^_^v

0 comments: