BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Apr 16, 2012

Sebab kenapa ada orang suka tukar couple...

cinta tu sepatutnya berasaskan pada kejujuran dan kesetiaan.. tapi ada juga orang yang sanggup mainkan perasaan orang lain.. antara sebab2 dia maybe...
Mereka kurang kasih sayang..
sebab tu mereka senang sangat jatuh cinta pada orang yang selalu bagi perhatian dan mengambil berat pada mereka.. sebab tu juga mereka jadi tamak.. bila jumpa orang yang lebih caring pada mereka, mereka cepat berubah hati..
Mereka kurang yakin pada diri sendiri..
apa yang mereka rasakan tak kekal dengan mereka.. sebab tu mereka sentiasa cari yang dirasakan terbaik tetapi  sikap tak yakin pada diri sendiri buat hati mereka ragu dengan apa yang mereka dapat..
Mereka tidak tahu bersyukur..
dalam hati mereka sentisa rasa ada yang lagi baik, lagi cantik, lagi handsome, lagi kaya, bla bla bla.. sebab tu mereka tak pernah hargai apa yang mereka ada.. lepas tu cepat pilih yang lain kalau ada yang lebih baik lagi..
Mereka tiada pendirian hidup..
mereka sendiri tak pasti apa yang mereka nak sebenarnya dalam hidup.. pada mereka couple tu keperluan yang mengikut keadaan.. dan pada mereka cinta tu alasan untuk bercouple bukannya tanggungjawab yang perlu ditunaikan..
Mereka mudah bosan..
ada sesetengah orang yang susah sangat nak kekal dengan sesuatu benda.. mereka ni suka cuba sesuatu benda yang mencabar dan seronok.. dalam relationship pun bila rasa bosan dengan couple yang ada, mula lah cari yang baru, berpindah kasih..
Mereka memang suka menipu..
memang ada orang yang suka menipu dan main2 kan orang lain semata2 nak seronok dan puas kan diri sendiri..

^_^v

1 comments:

Anonymous said...

TEST DRIVE-AKANISHI JIN