BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Apr 25, 2012

Jenis perempuan yang senang sangat kena tipu...

perempuan ooooo perempuan.. haishhh macam2 jenis ada.. ada yang baik, ada juga yang tak berapa nak baik.. ada yang pakai tudung, ada juga yang free hair.. ada hati yang lembut, ada hati keras.. ada juga yang senang kena tipu..
Perempuan yang senang percaya lelaki..
yang jenis macam ni memang selalu sangat terkena. 'i terlalu sayangkan u syg. i sanggup korbankan segalanya untuk u. duit i. maruah i semua untuk u. u jangan tinggalkan i ok..' dah sayang konon2 nya.. semua sanggup bagi, serah.. bukannya aku suruh korang tak percaya lelaki tapi jangan percaya 100%.. kalau tak, merana lah korang nanti..
Perempuan yang terdesak sangat nak kahwin..
'aiseyhh !! umur dah lanjut sangat dah ni !! kenapa lah aku ni susah sangat nak jumpa jodoh.. kalau ada orang yang nak dekat aku, bedal saja lah.. daripada orang panggil aku andartu..' sikap macam ni lah yang perangkap orang perempuan.. main suka hati rembat saja.. ending dia hancur lebur..
Perempuan yang suka bersosial..
masuk club, disco, teguk arak, telan pil, khayal sini mabuk sana.. esok tengok video bogel tersebar dekat internet.. ramai pula yang tengok.. time tengah syok, mana nak ingat, layan saja semua, last2 menyesal tak sudah..
Perempuan yang pentingkan faktor fizikal..
'perghh !! hansome gila vavi mamat tu !! kalau lah aku yang dapat dia, bahagia anak cucu !! oh mamat.. aku sudah jatuh cinta padamu..' makin handsome lelaki tu, makin tu lah korang kena kuatkan pertahanan korang.. kalau ramai yang kena tipu denga lelaki tak handsome, apa lagi lelaki yang handsome kan..
Perempuan yang sabar tak bertempat..
boleh diibaratkan 'makan hati berulam jantung' atau lebih molek lagi, 'makan tangan berulam kaki'.. dah tau hati korang terseksa, tertekan dengan perangai lelaki yang bengong lagi sengal tu, tapi nak terhegeh2 lagi dengan dia buat apa? kalau dia ada problem, baru nak cari korang.. bila dah tak ada problem, dengan korang dia campak jauh2..

^_^v

2 comments:

Anonymous said...

pompuan jenis yg menyakitkn hati

Nadya Joe said...

hamboi..