BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Feb 10, 2011

famous when haters comes around me..





aku suka tittle ni sebab ianya benar sebenar2nya... realistik.. kau orang setuju ?? betulkan.. bila kau tak disukai orang, orang-orang yang kau tak suka tu tetap juga nak amek tahu tentang kau.. tetap juga nak amek berat pasal kau.. walau benci,tetap nak tau kau buat apa.. kau pegi mana.. kau pakai baju apa.. kau baru shopping apa.. apa khabar hubungan cinta kau.. kau dengan siapa.. and bla bla bla dan bla...

ape yang nak aku tekan kan hari ini, kita nak tahu apa pasal haters yang mesti tetap nak menyibuk tentang kita.. dia meluat? dia benci tengok kita? dia buat2 je suka kita? puji kita melambung tapi sebenarnya umpama ular lidah bercabang 16.. dah dapat information tentang kita, mula nak mencanang2 kat orang dengan menambah perisa segala bagai untuk menyedapkan lagi cerita yang sedia ada.. ditambahkan pula bila cerita itu dicanang pada member baik kita sendiri.. ape pasal?? haters juga cuba berbuat baik di hadapan mata untuk mencari kelemahan kita dan cuba menikam kita dengan menekankan apa yang kita lemah sebenarnya.. topik macam ni boleh dibangkangkan ke dekat dewan parlimen??

ape pun, haters tetap macam taik kucing je perangai.. yang tak boleh nak di ubah lagi bentuk yang sedia ada.. harap2 lah berubah perangai tu..

0 comments: